Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

 

 

 

 

 

 


» Reklamácia
Reklamácia

Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné poškodenia. Prípadné poškodenia je kupujúci povinný čo najskôr hlásiť našej firme. Za poškodenia vzniknuté prepravcom neručíme.V zmysle novely Občianskeho zákonníka c. 150/2004, je na každý tovar poskytnutá záruka 24 mesiacov. Plynúť začína dňom prevzatia tovaru na pošte. Počas tohto času budú všetky reklamované chyby, nedostatky a závady odstránené bezplatne. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné závady.

Reklamovať môžete iba šperk alebo hodinky s výrobnou vadou. Odreté a poškriabané šperky alebo hodinky nebudú ako oprávnená reklamácia akceptované.

Pokiaľ sa jedná o výrobnu, pošlite nám šperk/hodinky doporučenou zásielkou na adresu : Dana Cepková, Trakovice 453, 91933.

V prípade drahšieho tovaru ako 17 eur doporučujeme zásielku poistiť, pokiaľ nám zásielka nebude doručená, nenesieme za ňu zodpovednosť.

Do balíčka pribaľte riadne vyplnený formulár výmeny a reklamácie. Bez tohto formuláru nebude reklamácia šperku/hodiniek prijatá.

 

Formulár výmeny a reklamacie na stiahnutie


Pri pokovených výrobkoch je potrebné si uvedomiť, že sa jedná o bižutérny výrobok. Záruka sa nevzťahuje na:

A. závady vzniknuté neštadardným používaním (úder, náraz, vyrazenie kamienkov, nešetrné zaobchádzanie, výrobnou vadou nie sú ryhy, škrabance a rovnako ani pretrhnutie alebo zlomenie šperku)

B. nesprávnym použitím výrobku (šperky s lepenými kamienkami nenamáčajte v teplej vode - môže prísť k povoleniu lepidla a vypadnutiu kamienka)

C.závady spôsobené bežným užívaním tovaru (poškodenie skla, náramku alebo remienka pri hodinkach, výmena batérie, poškodenie hodiniek vodou.

D.závady spôsobené neodbornou manipuláciou, napr. pri výmene batérie.


Postup pri reklamácii:

1.) informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne

2.) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu

3.) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu

4.) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode /faktúra/.


Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatí tovaru našou firmou.

Pre zachovanie lesku je dôležité šperky pravidelne čistiť aspoň umytím v teplej mydlovej vode. Minimálne raz za mesiac. U pokovených šperkoch je si treba uvedomiť, že je to bižutéria. Na noc šperky odkladajte. Pri nosení majte zvýšenu opatrnosť, hlavne pri čínnostiach pri ktorých by mohlo prísť k poškriabaniu a mechanickému poškodeniu. Chránte šperky pred kontaktom s tvrdými predmetmi a pred kontaktom s abrasivnými prípravkami.

K bežnému oteru dochádza pri kontakte s odevom alebo pokožkou, ale nie s tvrdými materiálmi!

Zachádzajte s nimi ohľaduplne.

Pri prevzatí šperku skontrolujte pevné uchytenie kameňov. K uvoľneniu kameňov dochádza najbežnejšie mechanickým poškodením - úder, náraz, vyrazenie kamienku, nešetrné zaobchádzanie - toto nie je dôvod k oprávnenej reklamácií! Šperky s lepenými kamienkami nemáčajte v teplej vode, môže sa povoliť lepidlo a vypadnúť kamienok. Výrobnou vadou nie sú ryhy a škrabance, odretie, ktoré vzniklo nešetrným nosením šperku.

Stav, v ktorom šperk posielate na reklamáciu svedčí o tom, ako Ste so šperkom zaobchádzali. Toto bude zohľadnené pri posudzovaní reklamácie. Poškriabanie, odretie, opotrebovanie v dôsledku bežného nosenia a rovnako aj pretrhnutie alebo zlomenie šperku nie je dôvod k oprávnenej reklamácií.